Walmart - Madera, California

Adresse: 1977 W Cleveland Ave, Madera, CA 93637.
Telefon: 96759212.
Webseite: walmart.com.
Spezialitäten: Kaufhaus, Bekleidungsgeschäft, Bastelgeschäft, Elektrofachmarkt, Möbelgeschäft, Lebensmittelhändler, Baumarkt, Haushaltswarengeschäft, Sportgeschäft, Spielwarengeschäft.
Andere interessante Daten: Abholung vor dem Laden, Lieferdienst, Abholung im Geschäft, Einkaufen im Geschäft, Service/Leistungen vor Ort, Lieferung am gleichen Tag, Rollstuhlgerechter Eingang, Rollstuhlgerechter Parkplatz, Rollstuhlgerechtes WC, Passbilder, Reparaturen, WC, WLAN, WLAN, Schneller Einkauf möglich, Akkus/Batterien, Elektroteile, Plastiktüten, Debitkarten, Kreditkarten, Mobile Zahlungen per NFC, Nur Barzahlung, SNAP/EBT (US-Lebensmittelhilfe-Programm), Kreditkarten, Parkplätze auf eigenem Gelände.
Bewertungen: Dieses Unternehmen hat 4333 Bewertungen auf Google My Business.
Durchschnittliche Meinung: 3.9/5.

Ort von Walmart

Die Walmart-Filiale in Madera, CA, ist ein großes Kaufhaus, das eine Vielzahl von Produkten und Dienstleistungen anbietet. Sie befindet sich an der Adresse 1977 W Cleveland Ave, Madera, CA 93637 und ist unter der Telefonnummer 967

Bewertungen von Walmart

Walmart - Madera, California
moritz Biedenbach
1/5

In dieser Filiale habe ich schlechte Erfahrungen mit einem Umtausch eines nur drei tage alten defekten Artikels welchen ich auf Reise in einem anderen Walmart gekauft hatte gemacht.

In einem anderen Walmart war der Umtausch später überhaupt kein Problem. (Kassenzettel war natürlich vorhanden)

Die Lösungsvorschläge der Mitarbeiter waren nicht zielführend und ich wurde letztendlich abgewiesen und weggeschickt. Die Begründung war, dass ich den Artikel nur in dem Mart in dem ich ihn gekauft habe umtauschen kann weil er anscheinend ohne mein Wissen als „defekt“ verkauft wurde.
Dass ich dorthin 5 Stunden fahren muss, hat die Mitarbeiter, Coach, Manager und alle die ich gesprochen habe nicht interessiert.

Walmart - Madera, California
Gunther Beykirch
5/5

Walmart ist ein guter Anlaufpunkt um alles zu bekommen. Gute Auswahl - Preise amerikanischem Niveau entsprechend

Walmart - Madera, California
Chris Ertle
5/5

Man kriegt alles was man will und braucht zu Top Preisen

Walmart - Madera, California
trina Barnes
3/5

Packe

Walmart - Madera, California
Stefani Thomas
3/5

Your cashier named Alicia is one of the rudest people I have ever encountered. Anytime I get stuck in her line, she never smiles or says hello, looks super annoyed to even be there, barks at people saying things like "YOU NEED TO GET YOUR BAGS", while you're still trying to unload your cart, or, "gimme that back it scanned wrong", and then just "here you go" as a receipt is shoved at you or just slapped on the counter as she turns her back. No please, thank you, nothing. One time could be a bad day but she is like this every single time, I try to avoid her. Not someone you want in customer service. Get rid of her and hire a nice, friendly person. The rest of your cashiers & door staff are always nice & friendly

Walmart - Madera, California
Daniel
1/5

Just one time I want an employee to help me when I need help. I don’t expect any enthusiasm or even a smile I just want someone to be available. I don’t expect help right away im willing to wait a few minutes. But why am I still disappointed when I have such a low expectations. 20+ minutes of waiting and asking multiple employees to help me. I literally had time to go use the restroom and come back and still nobody had come. The one lady who was staring at me the whole time waiting for assistance for formula finally decided she was willing to help me get some. She had to be asked directly from another associate I guess 3 calls on the intercom wasn’t enough. Please hire someone that doesn’t hate people for once.

Walmart - Madera, California
Jeffrey Higgenbottom
1/5

I hope this stores faculty and bossman(s) read this.

I had a total of 18 items when the screen at self check out cut me off at 15 with “associate will be with you shortly”. Said “associate” tells me how I should’ve went to a regular line with more than 15 items. Mind you I only had 3 more items to scan yet I was stopped, my time was wasted as well as the poor minimum wage associate telling me to move to the register lines for 3 more items to scan.

This was a rather aggravating and exhausting customer “associate” experience just to get out the store with what I needed.

I would’ve preferred to be waived and let alone at the self check out with my 3 more items to just walk out and get out of the customers way behind me.

Walmart - Madera, California
Amy Brown
1/5

Wish this Walmart would clear Isles out and make room for the people that always fill it up. Place is always packed. The payment system is old, looks old, feels old. It’s not 2005, act like it. We need tap, Apple Pay, google pay. Come on already,

Go up